Niewidzialne dane na dysku

Autor: mars (codex_at_poczta.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 18:27:29 MET DST

Witam !
Mam dziwny problem z ntfsem jak sadze, ale od poczatku.
Kupilem nowy dysk IBM i chcac go przetestowac zapuscilem kopiowanie
wielkiej ilosci malych plikow w te i spowrotem. Kopiowallem z konsoli za
pomoca xcopy.
Kopiowanie szlo calu dzien i w koncu zrobilosie tych plikow .....teraz
uwaga
12 000 000 (slownie milionow) zajelo to ok 15 GB uwzgledzniajac rozmiar
klastra.
Dysk przeszedl probe wiec zabralem sie za kasowanie najpierw del ....,
ale szybciej poszlo z deltree .... Rano sie budze pliczkow nie ma
katalogow nie ma, ale o zgrozo nie ma takze wolnego miejsca :: na dysku.
Dodam ze mam ustawione pokazywanie wszystkich plikow , wtym rowniez
chronionych. Wylaczylem takze usluge indeksowania, niestety miejsca nie
przybylo. Mam poprostu niewidzialne 10 do 11 GB zajetych na dysku.
Udpalikem chkdiska disk doktora i bog wie co jeszcze i nic.
Sytuacja zdarz mi sie po raz drugi kiedys mialem 1 gb niewidzialny.
    Win 2k Sp2
Gigabyte na BX 512 RAM, geforce, live, scsi(adaptec 2040 bez wide),
sieciowka i modem (3com)

dzieki za wszelkie uwagi