Re: Problem z grupami dyskusyjnymi w outlooku

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 16:35:56 MET DST

Użytkownik "Rafał Gwiazda" <gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl> napisał w
wiadomości news:9k0dqv$9f0$1_at_news.tpi.pl...
> Moze na jakims firewallu cos Ci ktos powycinal? Ja osobiscie nie moge za
> wiele zdzialac na serwerach news pwr.wroc.pl z wyzej wymienionego powodu
;-)
Z tego co wiem o serwerze polibudy to mozesz z niego korzystac jesli
komputer z ktorego sie laczysz z tym serwerem jest w domenie pwr.wroc.pl.
Wiec jak sobie jestes na wakacjach teraz i nie siedziasz na polibudzie
to nie da rady.

Pozdrawiam TP