Re: Konfiguracja

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 12:39:45 MET DST

> Komputer bedzie wykorzystywany glownie do pracy z pakietami Office,
Corel,
> duzo pracy ze zdjeciami, skanowaniem, bardzo duzo pracy w internecie.
> Prosze jeszcze o napisanie, jakiej firmy kupic komputer (Optimus, JTT,
Highscreen,
> Compaq, itp).
> Dziekuje za wszelkie informacje
>
> Grzegorz

Czesc,
Nie napisales w jakim przedziale cenowym chcesz sie zmiescic wiecrozwazmy
wersje tania i IMO dobra.

Prcesor: AMD Duron 750mhz ~170zl
Plyta glowna: ECS K7VZA ~270zl
Ram: 128mb pc 133 ~80zl
Hdd: Samsung 30.6 GB SV3063H ~370zl
Karta Graficzna: Riva TNT 2 M64 ~150zl
Nie wiem czy zostawiasz sobie starego Cd-roma, modem, karte muzyczna.
Jesli nie to:
Cd-rw: LG 8/4/32 CED-8080B ~350zl
Karta muzyczna: Sound Blaster 128~80zl
Modem: ciezko mi cos doradzic bo dawno nie widzialem juz takiego
urzadzenia :)

Pozdrawiam
PIKO