KLONOWANIE dysku lub partycji

Autor: Jarek (jmpl_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 11:36:26 MET DST

Witam,

W jaki sposob sklonowac (na plyty CD) idealny obraz partycji lub dysku tak
aby w przypadku awari odpalic kompa najlepiej z CD i od razu skopiowac
mirror tego dysku z CD na sformatowany HDD.

Czy sa jakies programy darmowe??? Mam demo Norton Ghost 6.0 Enterprise
(wersja trial) ale wydaje mi sie ze jak na moje potrzeby jest to zbyt
skomplkowane. Mozw ktos ma wersje prostsza lub proponuje przetestowac jakis
inny program.

Czekam na rady i linki.

Pozdrawiam
Jarek