Re: PILNE!!! MS-DOS

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 04:00:23 MET DST

Użytkownik Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_poczta.wp.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:chomik.9juqov.3vvmhcb.1_at_nie.dzisiaj...
> "Zrathen" <zrathen_at_zrathen.mine.nu> :

> popieram;

> nie do konca; zdaje sie dos 6.0 wyszedl jeszcze przed ustawa o
> prawie autorskim w *pl i jako taki, jego kopiowanie nie podlega
> tej ustawie; prawo nie dziala wstecz;

Bzdura, to co skopiowales przed wejsciem ustawy mogles uzywac, pod warunkiem
ze bylo zainstalowane przed wejsciem ustawy. I nie bylo to legalne tylko
niekaralne, a to jest roznica. Potem byl projekt zmiany tej ustawy, zeby
taki proceder nie byl legalny, ale nie wiem jak to sie skonczylo.

Smoq