Re: Pomocy!!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 01:11:44 MET DST

Użytkownik "Iraz" <irazidwa_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich i proszę o pomoc!!!
> Mam dostęp do komputera z internetem przez kartę sieciowa u mnie w
zakładzie
> pracy. Internet (www...) działa bez zarzutu, jednak gdy chcę sie połaczyć
> jakimkolwiek serwerm ftp... przez klientów ftp np. flashFXP, windows
> commander itp niestety nic z tego nie wychodzi (nie ma żadnej reakcji).
> Podobnie dzieje sie w przypadku proby uzycia programow do ściagania mp3 i
> innych rzeczy typu AudioGalaxy, Kazaa, napster juz nie dziala, LimeWire.
> W związku z tym pytanie : Dlaczego tak się dzieje,czy chodzi o
> [...]

1) NTG - nie ta grupa( zapytaj na grupie *.networking )
2) Pogadaj z adminem, zablokowano dostep do tych uslug najprawdopodobniej bo
twoj pracodawca moze sobie nie zyczyc abyscie w godzinach pracy ssali mp3 i
inne rzeczy. Tak czesto sie dzieje - musisz zrozumiec pracodawce :) - gadac
z admniem - to ci powie wiekszosc...

pozdr