Re: Word2000

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 23:48:01 MET DST

Doniesiono mi, że dnia _28 lip 2001 o 19:36 GMT_ ukazała się wiadomość
<ut46mt483sf3tqdr9bcvq90ist8r3a81uv_at_4ax.com> autorstwa *@r2r*.
> ... i po usunięciu tych literek prace wydrukowałem, obroniłem, opiłem i
> skasowałem z dysku i... zapomniałem o niej. Usuwanie literek z konca linii
> było ostatnią czynnością przed drukowaniem więc gdzie tu widzisz
> jakikolwiek problem?

I polecasz ten sposób nieświadomemu konsekwencji grupowiczowi?

Jedną z zalet elektronicznych dokumentów jest możliwość ich poprawiania w
dowolnym momencie i dowolnym miejscu (dokumentu), bez konieczności tworzenia
dokumentu od nowa oraz bez koniczności ręcznego poprawiania innych jego
części. Twój sposób tego nie zapewnia, ergo nie jest wart polecenia.

Z mojej strony EOT

Pozdr

--
Czarek Gorzeński             mailto:czarek_at_szanty.art.pl            GG:77922
-=-=-=-=-=-=-  Serwis miłośników piosenki żeglarskiej  http://szanty.art.pl/