Modem.

Autor: Wojtek Kułażyński (muciass_at_2com.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 22:14:30 MET DST

Hello!

Chciałem wykorzystać mój modem do dzwonienia. W tym momencie mam poważny
problem, otóz za cholere nie działa mikrofon. Mam modem Cobra. W modemie z
tyłu są jak to zwykle bywa 4 wejścia. Na na kable telefoniczne, a nastepne 2
na głośniki i mikrofon. Kiedy wszystko podłącze, nie dość ze głośniki
strasznie szumią, to mikrofon nie chce działac. Odpinam wiec mikrofon, wtedy
jakosc dzwieku jest o niebo lepsza. Jednak z mikrofonu nie skorzystam.

Powie mi ktos co sie dzieje??? gdzie podłączyć ten cholerny mikrofon.

Mam jeszcze pytanko: wiem ze zeby glosniki dzialaly i z modemem i z karta
muzyczna musze te urzadzenia jakos podlaczyc, tylko jakim kablem, i jak?

--
Pozdroofka:
               Muciass Ass        muciass_at_2com.pl