Jak usunac zaklocenia z tunera TV?

Autor: Jarek (nospam.djberg_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 21:51:50 MET DST

Witam !!!
Posiadam karte Zoltrix TV MAX i podczas odbioru TV nawet s silnym
sygnałem
antenowym pojawiają mi się pionowe pasy - czy w jakiś sposób można
usunąć te
zakłócenia? Mam płytę A-trend 6320M, procesor Celeron 366 grafika
Intel 740
64 MB RAM. Ustawiałem w BIOS-ie "spread spectrum" na enable ale nic
nie
dało. Przekładanie karty do innych slotów również. Zakłócenie nie
pochodzą od wiartaczka procesora - odłaczałem go i to samo. Karta
sprawuje się dobrze na Pentium 120.
Proszę o rady

--
Pozdrawiam