karta graficzna - tv

Autor: Robert (brodgoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 21:41:14 MET DST

Cześć

Mam problem z zidenfikowaniem karty g-force 2 gts z wyjściem tv .Właśnie
chodzi o wyjście telewizyjne = nie wiem czy sprzedano mi kartę z wyjściem
czy bez niego .
Karta ma tylko jedno wejście na monitor i nie wiem czy też przez to wejście
podłącza się monitor.Przepraszam jeśli to trywialne pytanie ale nie wiem jak
to sprawdzić .
W sterownikach pod kartą monitor nie ma w ogóle pozycji tv , wiec nie wiem
co zrobić
Dziękuję za wszystkie sugestie.