Re: Karta sieciowa

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 21:10:46 MET DST

Użytkownik "abs" <abs_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Chcialbym zakupic jakas niegroga karte sieciowa 10/100. Ubzduralem sobie,
ze
> musi ona miec gniazda i na skretke i na koncentryka.
Nie ma kart o predkosci 100Mb/s ze zlaczem BNC. Wiec aby miec 10/100 musisz
kupic karte z RJ bez mozliwosci podlaczenia koncentryka.

> zapytac czy takie karty wystepuja tylko w wersjach ISA, czy mam tez sznse
> znalezc cos na PCI ?
Napewno widziales karty ktore sa tylko 10Mb.

> W ogole czy sa jakies odczuwalne roznice w uzytkowaniu
> karty ISA a PCI ?
Pewnie ISA bardziej obciazaja no i trudniej dzisiaj znalezc plyte ktora ma
gniazdo ISA (co to sie na tym swiecie porobilo).

Ostatnio kupilismy z kumplami 2 karty Planet - male, tanie i pewnie
dziadowskie ale nie bylo z nimi zadnych problemow przy instalacji no
i hulaja po crossover'ku. cena 55zl.

Pozdrawiam TP