co do ściągania mp3?????

Autor: qs (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 20:21:29 MET DST

czesc
jak napster się skończył to jakim programem najlepiej wg was ciągnąć mp3?
Próbowałem gnutelli i gnutello-podobnych, ale nic z tego, kiedyś miałem
jakiś program - nazywał się jakoś winmax czy jakoś podobnie, można było nim
ciągnąć mp3, zdjęcia, filmy, ale sformatowałem dysk i zapomniałem skąd go
ściagłałem z netu. Program ten był niczego sobie, tylko cholernie obciążony
był zwykle serwer i trudno było wejść w kolejkę, ale miał duży wynik
wyszukiwań, Może ktoś wie jak to się mogło nazywać??
Pozdro
qs