PROBLEM z nagrywarka MITSUMI

Autor: pik (lyku71_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 19:39:10 MET DST

Drodzy Grupowicze
Pozyczylem na wakacje od kolegi nagrywarke
Mitsumi CR-2801TE.
Gdybym wiedzial, ze bede mial z nia takie klopoty zainstalowalbym
ja kiedy jeszcze mialem kontakt z owym kumplem.
Niestety kontaktu nie bede mial do pazdziernika wiec prosze Was o pomoc.
System "widzi" ja jako CD-ROM (chyba to dobrze)
ale gdy pod DOSem wgrywam drivery mam komunikat -drive not found-
Nie znajduje go takze program testujacy, ktory sciagnalem ze strony Mitsumi
Probowalem wszystkiego zmiana tasmy, zmiana IDE, ustawialem jako master,
jako sleve, i nic
Moze ktos z Was mial taki problem ?
Pomozcie......

lyku71_at_poczta.onet.pl