Re: monitor etssi

Autor: marograf_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 28 Jul 2001 - 17:39:09 MET DST

> Sory ale dla mnie to wazne dlatego przypomne pytanie o monitor etssi. Czy
> moze ktos wypowiedziec sie (z doswiadczenia) na jego temat.
>
> Pzdr. Grzegorz

Witam
Zdarzyło mi się testować jeden egzemplarz tego monitora. Jeśli chodzi o jego
minusy to jest to dość słaba ostrość obrazu i mało opcji w OSD. Ze względu na
niską ostrość obrazu praca w 1024 nie będzie zbyt wygodna a zapewne na to
liczysz. Zbieżność i geometria są średnie (jak na tą cenę to ujdzie).
Jednak mimo że jest to najtańsza 17" na rynku to bym go nie polecał. Lepiej
dołożyć 150 - 200 zł i kupić coś wyraźnie lepszego.

pozdro
Marek