Ekran koloru nieba nad Redmond ; >

Autor: Krzysztof Janik (krzysztofjanik_at_go2.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 17:15:31 MET DST

Hej.
nie wiem czy mój problem jest natury hardware czy software ale mimo to proszę o pomoc.

chcąc włączyć film (divx) w prawie wszystkich zgromadzonych przeze mnie playerach z obsługą napisów wywala mi blue screena krytyczny wyjątek (np: VPLAYER spowodował wyjątek 10H w module KERNEL32.DLL przy 0167:bff80df0.bla bla bla ...).
co ciekawe w systemowym (w98se) odtwarzaczu wmp wszystko najczęściej "hula cacy"ale spotkałem się również z komunikatem: MPLAYER2 spowodował błąd: nieprawidłowa strona wmodule DSOUND.DLL przy 0167:beb0e961.

dziwi mnie to bo niedawno zmieniłem sprzęt z ad'97 na ad'2k i jeszcze nie bardzo jarzę niuanse konfiguracji sprzętowych.

czy ktoś się z czymś takim spotkał ? ewentualnie proszę o namiary na listy o Wxx i W2k
z góry big dzięks