Re: Niszczycielski CD-ROM i reklamacja

Autor: Piotr Nowakowski (einst_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 14:01:14 MET DST

Macior napisał(a) w wiadomości: ...
>Jaka jest opinia Szanownych Grupowiczów w takiej sprawie:
>znajomemu w tydzień po zakupie kompa CD-ROM Samsung 48 zamienił płytkę
>w proszek. W serwisie usłyszał, że przy tak szybkich napędach to rzecz
>normalna, szczególnie w przypadku piratów i płyt z czasopism (właśnie taką
>zmieliło). Po 3 dniach napęd wyczyszczono (za 40 zł.) i doradzono
>nieużywanie w/w CD, bo "nie będzie reklamacji".
>Moje pytania: 1.jak oceniacie zachowanie serwisu? 2. czy niszczenie
gorszych
>jakościowo płytek przez szybkie CD-ROMy można uznać za rzecz normalną?
> [...]

Witam wszystkich
Jestem pracownikiem serwisu w pownej wroclawskiej firmie komputerowej i
musze przyznac, ze u nas takie przypadki nie zdazaja sie zbyt czesto chociaz
sprzedajemy sporo cd romow roznych marek.
Ale jezeli juz ktos przychodzi z takim problemem to przyjmujemy taki sprzet
bez zadnych problemow. Duze predkosci dzisiejszych napedow zeczywiscie sa
bardzo sprzyjajace takim usterkom i wystarczy nawet mala skaza czy
niewywazenie plyty zeby popekala w drobny mak. Faktycznie w wiekszosci
przypadkow jest to wina zlej jakosci plyty, chociaz zdaza sie to takze z
plytami oryginalnymi, ale w zadnym wypadku nie jest to wina uzytkownika i
wydaje mi sie, ze kazdy serwis powinien uznac taka reklamacje, chyba ze ktos
chce odzyskac taka plyte i zerwie plomby :).
Pozdrawiam
Piotrek