Odp: Jaki producent p³yty? Jaki adres? i jeszcze !

Autor: agasoft (agasoft_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 12:37:01 MET DST

> pozniej zobacz na zdjecia plyt w sieci moze dojdziesz do modelu ( ja tak
> doszedlem z plyta Pc chips - znalem firme ale nie model - no name sie
> wstydzi tego podac czy co.... ale udalo sie)

Mo¿e to by³a p³yta na TXPro ? Mamy jak±¶ w pracy CTBios stwierdi³, ¿e to
PCChips, ale jedyna p³yta PCChipsa na TXPro nie jest podobna do tamtej. Mo¿e
to podróba z Biosem PCChipsa? Wspomnia³e¶, ¿e Ci siê co¶u da³o, je¶li masz
te¿ p³ytê na TX Pro to proszê o podanie nazwy pliku Biosu bo pewnie po to
szuka³e¶ producenta.