MODEM - PROBLEM

Autor: Robert (brodgoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 09:30:22 MET DST

Cześć

Mam problem z modemem zoltrix cobra smart .Po wejściu do internetu modem
zawiesza komputer .Pozostaje tylko reset.Przekładałem do innego slotu,żeby
na przerwaniu było jak najmniej urządzeń.Teraz jest razem z acpi irq holder
for pci irq steering na irq 5 i nadal zawiesza kompa.Moja konfiguracja to
athlon 850,256 ram,g-force 2 gts i sond blaster 128.W informacjach o
systemie nie ma nigdzie że sa jakiejś urzadzenia powodujące problemy ani
wymuszonego sprzętu.Jak na razie skączyły mi sie pomysły .Aha płyta shuttle
ak12.