Re: upgrade biosu

Autor: Marcin (msmolen_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 02:51:23 MET DST

Użytkownik "Rosiu" <rosiek4_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> upgradowalem bios na plycie abita bx133- raid
> i nic z tego nie wyszlo
> teraz gdy wlaczam kompa to wyskakuje napis
> "bios rom checksum error"
> i rzada dyskietki systemowej
> gdy wkladam dysk i proboje zrobic cos
> to przy kazdej probie na 0% sie zacina
> Co z tym zrobic
> Prosze pomózcie

Kiedys widziałem przypadek, że przy błedzie BIOSu floppy czytał tylko
dyskietki DD. Proponowałbym przygotowanie na innym komputerze DD z s plikami
systemowymi (dyskietka powinna być zrobiona przez sys a: bez dodatkowych
plików jak np. himem.sys itp) oraz flashem i obrazem biosu. Ladowanie Dos'a
trwa dłużej niz przecietnie. Jak to nie pomoże to prawdopodobnie trzeba
będzie odwiedzic serwis wyposarzony w programator FlashEPROM-ów.