W2k i W98 na jednym dysku

Autor: qs (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 00:51:35 MET DST

czesc,
wiem ze to sie da połączyć, już miałem kiedyś na jednym dysku nawet na
jednej partycji te oba systemy, ale teraz mam inną sytuację. Mam dwie
partycje podstawowe. Jedna NTFS, druga FAT32. Na pierwszej mam już
zainstalowanego W2k, na drugiej (Fat32) chciałem zainstalować w98, ale nie
idzie bo instalator wywala błąd, że nie może zapisać jakiegoś pliku na
dysku.. Wiem, że kolejnośc powinna być odwrotna w zasadzie, wiem że najpierw
powinienembym instalować w98 na pierwszej partycji a potem dopiero w2k, ale
czy da się ominąć to i zainstalować jakoś tego w98 na osobnej partycji???
pzdro
qs