Re: Luzny slot AGP

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 00:27:51 MET DST

Uzytkownik "Proximm" <proximm_at_interia.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
> Mam maly problemik z komputerem. Otoz mam jakis wyswiechtany
> slot AGP i karta wchodzi do niego jak po masle (a nie o to
> chodzi, prawda?!). Nawet po przykreceniu karty, przesuwa sie w gore i
> w dol, po wygieciu blaszki karty rowniez. Jakie skutki? Karta
> lapie raz na 10 razy roznych prob. A musze to dobrze wlozyc,
> gdyz komp bedzie jechal pareset kilometrow. Po wymienieniu karty
> rozniez jest to samo. Komp jest z 1999 roku.
> Probowalem wlozyc igle w te dziurki u gory slotu, zeby kazda ta
> malutka blaszke jakos wygiac do srodka, ale tez to nic nie
> [...]

w plytach microstara byl (moze jest jeszcze?) taki bajer do dociskania agp,
w innych plytach jest taki zatrzask fajny, mozna go zdjac chyba i zalozyc
do innej plyty. ten patent od MSI jest chyba jednak najpewniejszy,
to byly takie plastikowe paseczki z zabkami blokujacymi z jednego boku,
na które naciagalo sie zapinke. moze mozna to wycyganic skads

heh, przepraszam mniejszosc cyganska :-))))
grzech