GeForce 2 MX - SDR czy DDR

Autor: Łukasz (luklab_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 20:34:44 MET DST

Czesc,

Mam problem z prawidlowym dzialaniem karty GeForce 2 MX 400 64 RAM na plycie
ZIDA BXi (Intel 440BX). Komputer zawiesza mi sie w grach - od razu lub po
kilku / kilkunastu minutach.

Dowiedzialem sie ze ponoc GeForce z pamieciami DDR nie bedzie dzialac z
plyta BX a z pamieciami SDR - tak. Na pudelku mam zaznaczone, ze karta
posiada pamieci SDR, ale kto tam wie...

PowerStrip pokazuje ze pamieci mam taktowane na 167 Mhz, ale juz NvMax i
inne podobne programy - ze na 333 Mhz. Jakie mam w koncu pamieci? Jak moge
to ewentualnie inaczej sprawdzic?

Dlaczego karta nie chce dzialac ? (sprawdzalem juz wszystko - od
sterownikow, po kombinacje z Biosem). Wina lezy wg mnie po stronie AGP gdyz
jak wlacze w biosie rozmiar AGP na 16 MB lub mniej - to jest OK, ale
wydajnosc ZNACZNIE spada (prawie dwukrotnie) - to samo gdy wylacze
teksturowanie w Direct X 8.0.

Za uwagi bede BARDZO wdzieczny,

Pozdrawiam,

Łukasz.