Re: Zakupy sprzetu on-line w USA

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 22:40:31 MET DST

Użytkownik "Dolas" <dolas_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Podzepoly komputerowe sa wolne od cla, zaplacic trzeba jednak 22%
polskiego
> vatu.

Ja gdzies czytalem (PCKurier albo Chip) ze od cla to sa zwolnione tylko
takie urzadzenia elektroniczne ktore maja wlasne zasilanie, czyli np.
notebook, aparat fotograficzny itp. Nieraz nawet trzeba udowodnic ze
laptop jest nasz i chociaz pokazac jak sie go uruchamia.

nie jestem pewien czy z tym clem to dobrze mowie ale slyszalem tez ze
nieraz ludzie musza placic clo za hdd ktore odsylaja producenci po
naprawie.

Pozdrawiam TP