Re: Jakie najlepsze blank CD?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 21:31:49 MET DST

Niejaki(a) Piko <piko18_at_tenbit.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Polecam plytki firmy Nashua. W ofercie tej badz co badz nieznanej firmy
> sa 650 i 700 w wersji slim lub zwyklej. Jeszce nie udalo mi sie uwalic
> zadnej plytki tej firmy, jezeli chodzi o odczytywanie na innych Cd-romach
> to tez niema z tym problemu, nawet najbardziej archaiczne modele sobie z
> nimi radza, nie sprawdzalem natomiast jak to jest z czytnikami Audio. Aha
> no i kosztuja tylko 1,20zl +VAT (cena hurtowa 700mb slim, nie wiem po ile
> w sklepie ale nie sadze zeby duzo zdrozej)

co do powyzszego to fakt, ale to sa "lustrzanki" z malutkim nadruczkiem.
okropnie nieodporne na uszkodzenia... wyslij kilka sztuk przez poczte
polska bez opakowan... zobaczysz roznice :/ a tak to sa calkiem ok...

ja tam nagrywam tylko na "basfach" extra (nie tych "lusterkowych", tylko
z pozadna powloka). swietne plytki. nie zwalila sie jeszcze jedna :)
wszystkie nagrywaja sie super, bezproblemowo sie czytaja :) kosztuja 1.4
z sklepie :) na gielde nie kce mi sie jechac :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|