Re: Luzny slot AGP

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 19:59:31 MET DST

> Mam maly problemik z komputerem. Otoz mam jakis wyswiechtany
> slot AGP i karta wchodzi do niego jak po masle
> lapie raz na 10 razy roznych prob. A musze to dobrze wlozyc,
> gdyz komp bedzie jechal pareset kilometrow.
> Przeciez nie wymienie klientowy plyty??

Przylutuj styki karty do tych blaszek w złączu ;)
A tak poważnie, to należało by wymienić płytę. Naprawiasz mu ten
komputer, czy sprzedajesz? Jeśli naprawiasz to wyjaśnij klientowi
co trzeba zrobić. Jeśli sprzedajesz to wytłumacz że płyta jest
badziewna i będą z nią spore problemy. Może nie kupi i będziesz
miał problem z głowy ;) Jeśli się będzie upierał, to można
jeszcze pokryć delikatnie cyną styki karty graficznej. Będzie
grubsza, i może zacznie stykać. Cyna po pewnym czasie będzie
się utleniać. Ale są preparaty które oczyszczają metal z tlenków.
Ostatecznie można cynowanie powtórzyć. Nie każdy to potrafi.
W każdym razie musisz klientowi wyjaśnić czego się może spodziewać.

Wonder