Re: Kolejny DTLA padl

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 12:34:10 MET DST

Użytkownik "Marcin Witek" <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Tak informacyjnie: DTLA 307030 kupiony w grudniu 2000, padl 26.07.2001.
> Mielenie glowicami, parkowanie, nie czyta. Nie da rady zrobic surface-
> test.
> Made in Phillipines.
> Wit

U mnie tez padl - ale jeszcze go nie zawiozlem do serwisu bo wakacje a komp
we wroclawiu siedzi :)))
Przyczyna prozaiczna - podczas czestego wyciagania wtyczki od zasilania
cos sie odlutowalo (lub odspawalo - nie widac tego bo to od strony hdd a nie
moge odkrecic elektroniki bo gwarancja) i przestal dzialac - pomoglo
wlozenie papierka miedzy gniazdo od zasilania a dysk. Teraz chodzi bez
zarzutu ale i tak go zaniose - w koncu nie sprzedam dysku z papierkiem.
To samo zrobilo sie kiedys koledze na 15GB IBM - oni cos slabo lutuja te
gniazda i padaja jak sie je czesto nosi.
U mnie byl wykrywany w biosie jako jakies "krzaczki" ale papierek naprawil
wszystko :)))
Moze wyprobuj ten motyw z papierkiem ?:)))

Powodzenia
Pozdrawiam TP