Prolink PlayTV Pro+FM a Prolink PlayTV Pro+FM NICAM ... czy opłaca się kupić kartę stereo???

Autor: hokum (myweb_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 19:48:22 MET DST

Cześć...
Mam mały problem... nie wiem którą z tych kart wybrać (może jakąż kartę
AverTV...).
Słyszałem że są dobre a karta PlayTV Pro+FM wygrała w jakiejś gazecie
plebiscyt na najlepszy stosunek ceny do jakości... Zastanawiam się czy nie
dodać tych 90 zł i nie kupić karty stereo...
Czy odczuwalna jest różnica???
Czy ta karta z Nicam ma gorszy obraz (takie słyszałem recenzje)???

Będę pracował pod Win 2000 z anteną na dachu (brak kablówki) i chciałbym
żeby pod tą windą wszystko ładnie grało... Jeśli macie takie karty napiszcie
jak się sprawują... może polecacie inne???

Dzięki i pozdrawiam