Re: ????

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 15:16:22 MET DST

Użytkownik "sieradzanin" <sieradzanin_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> jak sprawdzic czy dysk chodzi w ata 100 czy ata 66
> ja mam dysk(dysk kupilem w listopadzie) Seagate ST 320423A i p ESC
K7VZA
> 133A I CHODZI MI na ATA66dzieki za pomoc

Ta plyta obsluguje ATA 100, moze podlaczyles nie pod ta tasiemke co
trzeba? Ta od kontrolera ATA100 ma wiecej zyl i na plycie ECSa ma
niebieskie wejscie na plycie i niebieska wtyczke na tasiemce. Nie wiem
czy ten dysk jest ATA 100 ale na pewno ktos z kolegow powie czy jest czy
nie :)

Pozdrawiam
PIKO