Re: Kolejny DTLA padl

Autor: Rafi (pol077_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 14:23:30 MET DST

> Tak informacyjnie: DTLA 307030 kupiony w grudniu 2000, padl 26.07.2001.
> Mielenie glowicami, parkowanie, nie czyta. Nie da rady zrobic
surface-test.
> Made in Phillipines.

    Tydzień temu kupiłem dla kuzyna taki egzemplarz w Krakowie... po
przyjeździe do domu okazało się że nie startuje, a jedynie wydaje z siebie
"wyjący" odgłos. Tak to wyglądało, jak ciągłe zamiatanie głowicami po dysku,
ale bardzo szybkie, żadnego parkowania, bicia o ogranicznik itp. Co ciekawe,
raz na kilka startów udawało się mu zaskoczyć. Na drugi dzień sprzedawca
wymienił mi od ręki na identyczny drugi. Ten chodzi cały i zdrowy :) ...
jak na razie (oba made in Philipines)

Pozdrawiam

Raf
pol077_at_friko.onet.pl