Via i SB 128 dziwna przypadłość

Autor: kurgan (rwieczorek_at_dami-mc.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 14:05:26 MET DST

Testowałem dwie płyty pod amd :MSI 6330 i Abita K7V, na które wkładałem
kartę Sb 128 PCI, za każdym razem odtwarzanie waveów, mp3 było tragiczne,
jakieś bełkoty, co ciekawe, gdy trochę obciążyłem procesor (np. poprzez
odpalenie jakiejś aplikacji) dźwięk był płynny, lecz gdy komp pracował znowu
"na luzie" bełkot wracał. Z kartą wszystko OK, (dwa modele testowałem na
innych chipsetach. Czy VIA gryzie się z SB 128 creativa???Instalowałem
wszystkie potrzebne rzeczy do płyt (via s.packi,dx...)_
Problem zniknął po zamontowaniu nowego biosu na MSI, ale co z Abitem?
(biosik z przed 2 miechów)