Re: Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 13:42:12 MET DST

On Fri, 27 Jul 2001 11:20:03 +0200, "kn" <kn_at_cicomputer.pl> wrote:

>Z tego co widze to jesteś jedynym który tak namolnie czepia się wszystkiego
Tez bym sie czepial, ale modem i brak czasu ... sam wiesz.

>cytować, tylko o to by pomóc innym ludziom, którzy mają problemy ze swoimi
Wskazanie wlasciwej grupy jest w wielu wypadkach bardzo dobra pomoca.

>może. A grupy tematyczne są po to, by korzystali z nich ludzie którzy wiedzą
>o ich istnienu, a niestety nie każdy jest tak obtrzaskany ja TY szeryfie i
O istnieniu grupy tematycznej pl.comp.pecet wiedziales, al o innych
juz jakos nie? To teraz juz wiesz. I wielu innych tez.

GLide

PS. Tu chodzi o odrobine inwencji - poszukanie tu i tam, a nie pojscie
na latwizne - napisanie na pierwsz lepsza grupe. Trzeba myslec - nic
wiecej.