Re: krecenie PIII 450

Autor: Maciej Magrys (magmac_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 12:57:13 MET DST

Witam !

Użytkownik "Zhan" <nospam_arturm_at_polnet.cc> napisał w wiadomości
> czy udalo sie komus uruchomic go na fsb powyzej 140? u mnie na 140 MHz
> dziala ale 150 MHz wiesza sie przy starcie, wyswietla tylko informacje
biosu
> i kaplica... zastanawiam sie czy jest sens jeszcze podnosic napiecie...

Swojego czasu na plycie Acorp 6VIA81 po zalozeniu PIII450 zapomnialem
przestawic zworki i proc i reszta systemu ruszyla na 133 MHz jako PIII600.
Pamietam, ze przez dlugi czas nie moglem odczarowac tego, tym bardziej, ze
plyta ta miala ta zworke nie opisana w manualu. Chyba przez rok staralem sie
underlockowac ten procesor a on chcial chodzic tylko na 600 MHz. Niestety,
plyte szlag trafil i teraz ten procek chodzi na 450 MHz czyli tak jak Bozia
kazala (a wlasciwie INTEL)

Pozdrawiam !