Re: Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 12:24:11 MET DST

Użytkownik "Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> napisał w wiadomości

1) nie komenuje tego co usilujesz przeforsowac, bo nie masz racji,
przeczytaj co o tym sadza madrzejsi od nas to sie zdziwisz (pecet jest od
sprzetu a nie od durnej konfiguracji windowsa i nie ma to NIC wspolnego).
Ktos kiedys zrobil podzial na grupy - ciekawe po co ?
2) wiecej generuja takie osoby jak TY (ja pomagam a ty robisz nowa dyskusje
i mnie w na pakujesz)
 oraz ci co pisza po raz n-ty ta sama porade (jak w tym przypadku), oraz ci
co cytuja nawet po 4 posty roznych osob by odp. na pytanie 5 osoby.
3) tne raczej ok - moze wyciac wszystko jak ty i ja teraz ?

P.S
Na grupach bez takich pieniaczy (nie masz racji) NTG wcale nikogo nie kole w
oczy, moze wymyslisz jakis inny skrot jesli ten wydaje ci sie brzydki,
grubianski ?
Zreszta zrob sobie filtr na slowo NTG i po klopocie !
Na sile grupe hardware chcesz ozenic z windowsem, ehhh