Re: malutki nie MSowy DOS....

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 09:15:33 MET DST

Użytkownik "Klakier" <mwsoft_at_satkabel.com.pl> napisał w wiadomości

> potrzeba mi malutkiego ( max 100KB) dosu
> jest tego kilka odmian, ale specjalnie to nie znam żadnej poza MSDOS
(380KB)
Jezeli nie bedziesz potrzebowal przy okazji obslugiwac jakiegos wiekszego
niz 512MB dysku twardego to poszukaj w starszych wersjach msdos - to te
wzglednie nowe tak sie rozpasly do 380KB.
Jezeli masz CD w tym kompie to radzilbym zrobic plytke bootowalna mimo
wszystko - szybciej sie laduje no i napewno nie padnie tak z nienacka
jak dyskietka.

Pozdrawiam TP

ps. wlasnie sprawdzilem wersje msdos 5.0
pliki command.com, io.sys, msdos.sys zajmuja w sumie 115KB