Re: komp bez wentyli

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 00:00:13 MET DST

Użytkownik "Sobom" <sobom_at_go2.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
>Gosciowi, ktoremu mam to zrobic zalezy, aby komp nie wydawal z siebie
zadnych szumow, czyli bez wentyli.
[ciach]
> ...Pentium. Czy jednak bedzie
> ktorys z nich chodzil bez problemow z samym radiatorem?

Moja dziewczyna miala Compaq Presario (chyba 4700) - tam byl 166MMX i nie
mial zadnego wentylatorka tylko radiator sporych rozmiarow.
Obudowa byla zawalona maksymalnie - dwa napedy CD + nagrywaka - czyli
wszystkie 3 kieszenie 5,25" zawalone. Do tego sterownik SCSI, karta graf.,
dwa twarde dyski. Naprawde nie bylo sie jak w srodku ruszyc i nie ma mowy
zeby tam byl jakis specjalny przeplyw powietrza - poprostu P166MMX nie
grzeje sie az tak zeby odpowiednio duzy radiator mu nie wystarczyl.
Dodatkowo na polibudzie na jednej z sal mielismy zame Comapaq'i Pentium 133
i one tez mialy tylko i wylacznie radiatory.

Pozostanie Ci problem wyciszenia wentylatora przy zasilaczu - ktore nie sa
az tak glosne (zwykle cichsze niz te na procesorach).
Oraz zastosowanie cichych dyskow twardych :)

Pozdrawiam TP