modem Pentagram Diablo 56I-pomocy!

Autor: Janul (Janul_at_remove-it.hotmail.com)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 08:38:22 MET DST

Witam,
Nie moge polaczyc sie z Tepsą - przy próbie
nawiązania połączenia jest ciągły jednostajny pisk, po czym po minucie modem
się rozłącza.
Samo wybieranie działa w porządku - próbowałem na swoją komórkę i jest OK,
problem jest przy dogadywaniu się modemów.

Czy ktoś miał podobne problemy? Jak temu zaradzić?
Może ktoś, komu działa ten modem bez problemów podeśle mi spis ustawień
(AT&V1 i AT&V0)?
Sterownik w swoich ustawieniach ma do wyboru takie kraje, jak Japonia,
Kanada, USA itp. ale nie ma Polski - może u nas trzeba coś poustawiać
inaczej (parametry linii itp.)?

Pozdrawiam,
Janul
sorbet_at_interia.pl