Re: nagrywarka

Autor: -DoBeR_77- (drejmer_at_dami-mc.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 08:10:52 MET DST

> Witam
> Wiem ze nagrywarka moze sluzyc jako naped CD ale gdy sie skalada compa z
> nagrywarka to sluszna rzecza jest nie montowac napedu CD? I gdzie w sieci
> moglbym poczytac na temat uzywania nagrywarki Teac 8x8x32 (bo instrukacja
> chyba bedzie nie po polsku?
Jak bedziesz mail sama nagrywarke to nie bedziesz mial mozliwosci kopiowac
bezposrednio z plyty na plyte.
Bedziesz musial sie bawic z tworzeniem obrazu plyt ktore chcesz skopiowac.
I uzywajac nagrywarki jako CDROM-u szybciej ja zlochasz.
Nie rozumiem tylko pytania o instrukcje obslugi modelu Teac 8x8x32. Przeciez
kazda nagrywarke
obsluguje sie tak samo. Moga sie roznic obsluga tylko programy ktorych do
nich uzywasz.
A o nagrywarkach mozesz sobie poczytac na www.crdinfo.pl
[pozdro]
/dober77/