Dwa porty równoległe POMOCY

Autor: kurgan (rwieczorek_at_dami-mc.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 07:24:39 MET DST

Kupiłem Abita KV7 z szyną ISA, na którą zamierzałem włożyć dodatkowy port
równoległy (który posiadałem). Na starym BXsie chodziło bezproblemowo,
wsadziło się kartę i port był zamontowany. Teraz jak włożę kartę w
m.urządzeń widać tylko 1 port tyle, że się nazwa zmienia na LPT2, ale jest
to w dalszym ciągu ten port na płycie głównej). Tego dodatkowego portu
używam do obsługi 4 urządzeń, nie da się wszystkich 4 dobrze zainstalować na
jeden port (błędy wydruku itp.) Jak skonfigurować system (bios) , żeby
widział dwa porty równoległe? Aha porty na PCI nie są wcale takie tanie i
specjalnie kupiłem droższego Abita (może to był błąd) , żeby mieć szynę ISA
pod tą kartę, dlatego nie chcę z niej rezygnować, proszę pomoc........