Re: Krecenie Celerona - nie mozliwe?

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 01:14:19 MET DST

> Mlodys :) LX to byl pierwszy chipset dedykowany dla PII, jego okrojona
> wersja la Celkow byl EX a rozwojowa BX (ktorego okrojona byl ZX :)

bo ja wiem? oznaczeniami zaczynam się mocniej interesować przy zmianie
sprzętu
a tak się złożyło, że z vx przeszedłem od razu na bx i nie zwracałem
większej uwagi na produkty przejściowe (lub potomne bx-owi) z racji tego, ze
do bx-a im daleko

jak mi powiedzieliście, że to był zx, to coś mi zaczęło świtać (albo to była
autosugestia :-)
ale o ex wogóle nie słyszałem

raku