Re: Jak rozpoznac przejsciowke ?

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 23:58:26 MET DST

Thu, 26 Jul 2001 22:56:26 +0200, ". : : Krzysztof : : ."
<krionix_at_poland.com> napisal:
>a teraz na 100% pewne :) :
>http://www.tomshardware.pl/cpu/00q1/000229/socket370-to-coppermine-02.html
jakis czas temu pytalem tutaj o przejsciowki i najlepsze rozwiazanie
jakie bylo kosztowalo mnie 30 kilka zlotych i jestem z tego
zadowolony.
Kupilem ladnie zapakowana i opisana na 100% FCPGA i dziala jak w
opisie. Maly koszt, a ile radosci. Zanim ja kupilem to w innym sklepie
gosc przyniosl mi pudlo przelotek (brudnych - z odzysku) i sam nie
wiedzial ktora jest PPGA, a ktora FCPGA -powiedzial zebym sobie wybral
hmm, wesolek.
Aaaaa i najwazniejsze chcial grubo ponad 40 zlociszy - po uprzednim
sprawdzeniu czy nie ma tam czegos wartosciowego zasmialem sie i
wyszedlem. Polecam koledze zrobic to samo. Tym bardziej, ze nie ma
walizki pelnej procow.

--
pawel