Re: komp bez wentyli

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 23:05:27 MET DST

maciek wrote:
> W pracy stał Compaq na P 166 z samym radiatorem. Obudowa nie była specjalnie
> zmyślnie skonstruowana. Chodził kilka lat. Padła płyta gł., procek sprawny
> do tej pory.

  Ja sie bawie serwerkiem Compaq ProSignia500. Tam tez jest sam
radiator, ale w obudowie jest dodatkowy 12cm wentylator i odpowiednie
prowadzenie powietrza we wnetrzu obudowy.
BTW. To prowadzenie wcale nie musi jakos specjalnie wygladac.
Najczesciej jest to jakas mala plastikowa zastawka gdzies w obudowie.

        Artur