Jak rozpoznac przejsciowke ?

Autor: Słaby (dgcracker_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 22:17:20 MET DST

Witam!
Moze troszke lamerskie ale mam nastepujacy problem - posiadam przejsciowke
albo FCPGA albo PPGA lub tez uniwersalna -->Slot 1 i nie wiem jak dokladnie
stwierdzic co to jest (FCPGA, PPGA ???). Doswiadczenia empiryczne nie
wchodza w gre bo nie mam walizki z procesorami. Dodam, ze przejsciowka to
kompletny no name - jedynie na gniezdzie pod procesor pisze PGA370. Moze
ktos z was wie po czym poznac co to za typ. Dzieki za info! D.C.