Re: jaka grafa

Autor: Sacul (sacu1_at_o2.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 22:03:32 MET DST

Użytkownik "Arek" <arekr_at_Invalid.AsterCity.Net> napisał w wiadomości
> Nic ostatnio nie było więc zapytam jaką grafę jest teraz
> najoptymalniej kupić - D800, CTX711PR (1024x768, może oczko wyżej)
> web, programowanie, gry, żadnych photoshopów itp
> więc napewno dobra jakość 2D no i 3D też
> ew. przystępne cenowo były by
> Kyro II 580zl (chyba dość niezły wybór)
> Leadtek 2 GTS PRO 630zl
> nie wiem za ile opłacało by się kupić używanego GTS np Creative

Polecam GTS PRO, może być Leadtek albo MSI (chyba trochę droższy)
Napewno szybsze od Kyro II.

> a może zwykły MX wystarczy
> Elsa 380 - ceny za stroną wgk
> Hercules chyba ok 400

MX odradzam jeśli chcesz grać, w tej chwili może jakoś sobie poradzi
(chociaż Black&White na 1024x768x32 lekko klatkuje), ale za pół roku to MX
będzie jak teraz m64, więc raczej nic ciekawego.

--
Pozdro,
Sacul