Re: Odtwarzanie Divx na P166 MMX

Autor: Maciej Magrys (magmac_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 20:15:41 MET DST

Hej !

> Jaki wedlug Was jest dobry kodek do grabowania w locie? Nie musi miec zbyt
> dobrej kompresji, grunt zeby byl szybki (640x480) i zachowywal jakosc
> (i tak to potem sie VirtualDubem przeleci). I bynajmniej nie chodzi mi o
> "uncompressed" :-)))

Na 640x480 to pojdzie chyba PicVideo 2.0. Byl kiedys do sciagniecia w pelnej
legalnej wersji ze strony producenta, ale teraz nie wiem czy jest jeszcze
legalez. Sam program lezy na : http://www.efix.wokiss.wlkp.pl/dnl/dnl.html
jako pierwszy. Z innych codec`ow programowych to raczej nikle szanse, to
jest w koncu naprawde duzy kawal danych do policzenia.

Pozdrawiam !