Poprosze o pomoc (komputer nie hula) :)

Autor: Orzeł (orzel_tomekrz_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 18:03:55 MET DST

Jestem "szczesliwym" posiadaczem karty muzycznej Guillemot Maxi Studio Isis.
W kompie (Athlon 800, 256 RAM, plyta A-Bit) zainstalowany mam oryginalny
Windows Me oraz Logic Audio Isis 3.6 (dolaczony do karty muz. w pakiecie).

Niestety ani do karty muz. ani do Logic'a nie dostarczono mi zadnej
instrukcji w jezyku polskim.
W systemie notorycznie pojawiaja sie bledy (tzw. niebieskie ekrany, bledy
zamkniecia, oraz nieprawidlowe funkcjonowania niektorych opcji karty
dzwiekowej).
Oto pytania:
1. Czy ktokolwiek posiada podobnie zlozony komp (przede wszystkim chodzi o
karte muz.)?
2. Czy zastosowanie Windows 98 SE mogloby cos w tym przypadku zmienic?
3. Czym spowodowane moga byc bledy "zbyt szybkiej proby dostepu do jakiegos
tam obszaru pamieci" wg DrWatson?
4. Czy pozostawienie wylaczonego kompa na czuwaniu ATX-owym moze powodowac
przegrzanie jakiegos elementu i byc przyczyna niemoznosci odpalenia sprzetu?

Z gory bardzo dziekuje za jakakolwiek pomoc
                            Orzel orzel_tomekrz_at_go2.pl

Ps. Informuje, ze posiadam zainstalowane najnowsze stery VIA, directx 8 oraz
komp nie ulega przegrzewaniu.