Re: Real MAgic Hollywood+

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_poczta.onet.pl-NOSPAM)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 17:02:55 MET DST

Dziwna sprawa, ale mnie sie udalo kiedys wyswietlic na TV film, ktory
puszczalem na programiku PC Friendly, czy jakos tak (dolaczany na niektorych
DVD). Niestety, nie wiem jak mi sie to udalo, zreszta nie umialem go zmusic do
wyswietlania znowu na monitorze PC.
Divix'ow zapewne ten otdwarzacz nie czyta, ale trzeba sledzic strone
producenta i czekac na kolejne wersje programu.

Marek