Re: Jak podkrecic SYSmark

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 15:36:58 MET DST

. : : Krzysztof : : . wrote:

>Użytkownik <cureibex_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

>SYSmarku

>sysmark afaik bada pamiec - przepustowosc itp, moc cpu itp
>podkrecisz to albo w bios albo na plycie masz zworki (do CPU)
>w bios daj agreswyne nastawy dla pamieci CAS2, jakies turbo itp
>
>nie wiem po co porownywac super wyzylowany komp ale malo stabilny...?

To zależy, mam pamięć (Siemens 2*128MB) ustawioną na PC133, CAS2, Turbo,
4Way-Interleave i co tam jeszcze mozna było zmienić na maksa, płyta Abit
KT7+Duron700 (nie kręcony) i działa super stabilnie. Komputer chodzi
kilka / kilkanaście godzin na dobę, często mocno obciążony i nie ma z
nim najmniejszych problemów. :-))

Darek J.