Re: jak zrobic FTP'a ?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 14:51:11 MET DST

"PK" <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> napisal w wiadomosci

> Witam,
>
> Mam pytanko. Jak najlepiej zrobic FTP'a ? Nosze sie z takim zamiarem
> juz dlu gi czas, ale nie wiem jak to zrobic ? Na jakim systemie
> najlepiej (pewnie Li nux) ? Jaki to tego sluzy program ? A mozna zna
> ktos jakas stronke z opisem instalacji serwera FTP ?

cze!

1) Grupa pecet nie zajmuje sie tym :) [ grzecznie ucze ]
odpowiednieszja bedzie win9x lub inna
2) moze byc i pod winde jesli nie umiesz linuxa (jak ja)
a ze sie sprawdza u kolegi G6 ftp moge go polecic !
Jesli postawisz na przyklad winNT/2000 + g6 to bedzie spoko.
Samo postawienie FTP to banal - wlaczasz na kompie bezposrednio podlaczonym
do internetu [ z widocznym z zewnatrz IP ] (z podpietym sdi na przyklad, bo
raczej stale IP + ftp ma sens choc da sie i na modemie) +mala konfiguracja
kont itp i juz (jesli jestes za serwerem to mozna zrobic mapowanie porotw
itp)

--
Krzysiek pozdrawia...