Plyta Soltek i IrDA

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_poczta.onet.pl-NOSPAM)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 12:19:29 MET DST

Mam nastepujacy problem. Zrobilismy z kolega urzadzenie do podczerwieni
(maly scalaczek IrDA, oporniczek, kondensatorek, kabelek). Wszystko jest

OK, dziala na wielu plytach, niestety na mojej domowej - nie! Powod:
jest to plyta Soltek. Instrukcja do plyty pieknie pokazuje gdzie sie
odpowiednie do piny IrDA znajduja (5 pinow), ale nie wiadomo gdzie +
,gdzie -, gdzie TX gdzie RX! Wszystkie inne jumpery sa calkiem niezle
opisane - IrDA - nie!
Przez to, ze sie nam wydawalo, ze + jest od strony pinu nr 1 -
spalilismu juz jeden uklad. Dopiero potem sprawdzilem to przyrzadem i
juz wiem, ze + jest zupelnie po drugiej stronie. Jednak, pomimo tej
wiedzy podlaczenie nastepnego ukladu powoduje, ze opornik grzeje sie jak

cholera i IrDA dalej nie widzi urzadzenia (w tym wypadku tel. komorkowy)

Czy ktos ma z tym moze jakies doswiadczenie lub wie gdzie moge znalezc
jakies szczegolowe instrukcje? Na stronie Solteka nie ma nic wiecej niz
w instrukcji.

Dziekuje za pomoc.
Marek