Re: Barracuda III 40GB i Abit BE6 - pytanko

Autor: Michas (mcyran_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 12:04:38 MET DST

> A teraz ciekawostka na plycie z i810 dysk smiga az milo. HDTach pokazuje
> sredni odczyt 39.6MB/s (dysk pracuje w ata66).
>
> Ma ktos pomysl co moze bolec Abita BE6?

Witam!
Tez mam Abita Be6, dyski mam IBM'a i tez nie moge dojsc do ladu z tym
kontrolerem.
Walczylem kiedys ale nic nie pomagalo i teraz mam podpiete dyski do udma33 i
tak dzialam.
Z tego co wiem to kontroler HPT366 jest w tej plycie badziewny i nic sie nie
da zrobic.. :(

Lacze sie w bolu,

Michal
(ale gdybys sie dowiedzial jak to poprawic to daj znac.. :)